Bilgecee FatmanurMavii özel hastanede muayene okuyorsan düzenli gidiyorsan yani şeker yuklemesine ücret almıyorlar diye biliyorum.
BMelek FatmanurMavii 175 tl demisti benim gittigim hastanede ben saglik ocaginda yaptirdim yaptiklari icin ama benden doktorum yukleme istemedi aclik tokluk sekeri istedi bebegin suyu normal oldugu icin ve cok kilo almadigim icin
emirem24 FatmanurMavii devlet hastanesi takipliyim, muayeneden sonra 15 tl ye bir içecek aldırmıştı o kadar. Zaten kan tahlilleri ücretsiz
BayanUlgerr FatmanurMavii Bende özle gidiyorum fakat sağlık Ocaklari yapıyor ücretsiz yaptırıp sonucu doktorunuza gösterebilirsiniz ben öyle yaptım