Başımız sağolsun ben de Turner sendromu olduğu için bebeğimi 3 aylıkken kaybettim düşük ve kürtaj oldum 🥺 Rabbim Bir daha böyle acılar yaşatmasın hepimize sağlıklı sıhhatli hayırlı bebekler dünyaya getirmeyi nasip etsin 🤲🏻 kimseye evlat acısı yaşatmasın 😢🤲🏻