Fatozs42 Kizlar 26 haftalık hamileyim bugun şeker yüklemesi icin dr gittim ama midem kaldırmadı ve istifar ettim sizler nasıl dayandiniz yaptirdiniz mi yaptirmadiniz mi tecrubelerinizi paylasir misiniz 🌸
Gizem51 Fatozs42 yaptırdım ilk ac verdim sonra karışım içtin hemşire çok tatlıydı sohbet etti 1 saat bekle dışarda dedi hareket etmedim pek temiz havada durdum sonra kan aldi rahat geçti şükür temiz cıktı
Maviii Fatozs42 tok karnına 50 mg yaptırdım canım, sonuç temiz çıktı hamdolsun, öyle dayılmayacak gibi bir bulantım olmadı. bulandı ama çok değil zorlamadı yani asiti kaçmış gazoz gibi geldi bana