Benimde hamilelikten önceydi şimdi hamileyim diye ilaç kullanamıyorum doktora da gidip soramadım kullanılır mi diye daha çok yeniyim çünkü bende size sorayım istedim böyle bişey yaşayan var mı neler yapıyorsunuz diye benim hapşırık krizlerim çok oluyor3biraz ileri bi seviyede ilaç kullanıyor muydunuz?