Üç aylık hamileyim pskolojik olarak o kadar yorgunumki internete yazdım gebelik bunalımı tanısına giriyo şikayetlerim 🥺 değersiz hissediyorum kendimi ha evdeki sehpa ha ben , çok istediğim bebeğimi bile acaba bakabilecekmiyüm erkenmi diye düşünür oldum ağlak hassas bi kadın oldum doğduktan sonra çok yoracakmı çokmu zorlanacam hiç bişey eskisi gibi olmayacak diye düşünüyorum🥺 sürekli uyumak istiyorum bine yemek beşine iş ne misafir hiç hiç biley yapmak istemiyorum nasıl basa öıkacam bunla ben😢😢😢😔