Selamün Aleyküm kızlar hayırlı kandillerimiz olsun Dün internette gördüm tesadüfen karşıma çıktı Kordon bağışı diye bir başlık yani doğumda ister Normal doğumu olsun ister sezeryan doğumu olsun bebeğin kordonu kanını bağışlıyor musun bu bay sayesinde gözüm hastalığı çocuklar tedavi oluyormuş Bora ilgili daha detaylı bilgisi olan var mı paylaşır mı benimle doktora gittiğinde soracağım ama şu an doktora gitmiyorum ve randevu da bulamıyorum o yüzden burada sorma gereği duydum