Kızlar hastanenin yatan hasta servisinin önünde bir güvenlik görevlisi var herkesi azarlıyor. Bağıra çağıra birde. Beklerken şahit oldum. Ben nereye şikayet edebilirim. Sıkıntılı hastalar tabiki oluyordur onlara hak veriyorum ama bu derece yapmamali bence. Görevini beğenmiyorsa zor geliyorsa yapmasin. Kimseyi azarlamaya hakkı yok