mucizemizibekliyoruzz Böyle olması normal, hepimiz yaşıyoruz. Vücut fazla olan miktarı atıyor dışarıya. Yatarken alındığı için de maksimum faydayı alıyor vücut merak etmeyin😇
balon ben ilk kez duyuyorum ilacı uygulayıp uyumamak gerektiğini. Benim de doktorum ve ayrı 3 doktor daha yatarken kullanmamı söyledi, 5 haftadır kullanıyorum ve hiçbir zararını görmedim. Doktorunuz mu söyledi bunu size?