MihrimahVeAnnesiii doktor musunuz insanlara bu yönde yanlış bilgi veriyorsunuz ve korkutup hiç hoş değil gerçekten lütfen böyle direk ağzınıza aklınıza gelen şeyleri söylemeyin insanın psikolojik sorunları olmasına sebep oluyor kese gözükmeden öyle direk doktor bile diyemez ! Kese de en az 5bin olunca gözükür karından yani gebeliği çok yeni olabilir doktora gitmesi lazım İNSLALAH bir sorun yoktur daha yeni ama kanama gebelikte hiç bir zmaan normal karşılanmaz en azından ilaç verir yada kontrolde olur Allah’ın izniyle ben ilaç iğne kullanıyorum düşük riskim var mesela Rabbim yardımcımız olsun her daim İNSLALAH ❤️