Bellavita18 ben subat basinda 4000tlye yaptirdim, doktorunuzdan bagimsiz firmalari arayip gorusebilirsiniz fiyat konusunda. Benim de ikili testimde ense kalinligi ciktigi icin fetal dna ya yonlendirilmistim fetal dna sonucum trizomi 18 pozitif geldi sonucta amniyosenteze mecbur kaldim, fetal dna icin 4000tl isteniyor amniyosentez icin 5000.. devlette yaptirayim amniyosentezimi derseniz ucretsiz yapiliyor ama sonuc icin 1.5-2 aylardan bahsediyorlar beklemek cok zor. Yani diyecegim su ki kimse tabiki sizin yerinize karar veremez iciniz nasil rahat edecekse onu yapin tabiki ama ben nasip olur da tekrar hamile kalirsam ikili test verip bir risk gorulmesi dahilinde direk erken donem cvs ya da 16. Haftadan sonra amniyosentez yaptirma taraftariyim. Oncesinde riskli gordugum icin bu islemlere karsiydim fakat mecbur kaldigimda arastirinca iyi bir doktor buldugunuzda ve islem sonrasi bir kac gun kendinize dikkat ettiginizde riskli islemler degil.. O yuzden tabiki tekrarini yasamadan bilemem ama su an icin fetal dna taraftari biri degilim.