Happyhan Yarin sezeryana gidiyorum kizlar 38+6 olarak bebegim 4.100 olduğu icin sezeryana karar verdi doktorum muhtemelen sutumde gelmez mama olarak ne onerirsiniz ekstra baska konularda da tavsiyesi olan deneyimli anneler de lutfen yazsin 😘
Dyg34 Happyhan yo öyle düsünme sezeryanda süt geliyor yapı ilr alakalı dogum sekliyle degil dogumdan sonra süt arttıırıcı seylere yonel birde sık emzirmeye calıs diyorlar
NekwaSultan Happyhan bugunden Humana stil tea al.basla canim normal olduğu halde benim de azdi 15 dk 1 emzirdim ve humana cogaltti bol.su başta