Ayse476 canım bu haftalarda hep azalma oluyor endişelenme bende bu haftalarda çok korkardm streslenrdm ama normal büyüyor artk bebiş herkez post açıyor bununla ilgili bu haftalarda genellikle azalma oluyor ben bir iki gün hissetmedigim olurdu hissetsem bile çok az hissderdm iyice stres yapardm ama stres yapma ..tatlı bsyler ye soluna yat sessiz sakin bı odada kafana takma 🤍 hala korkyorm vs dersen bı saglkocgna git yakınsa , kalp atışını dinle için rahatlasn