@Sedoooos kusura bakmasın ama o kız o cocugu nasıl yaptı ? Ilışkı gıbı bı nevı sadece kendımızı kastıgımızdan acı hıssedıyoruz bende bugun ilk defa alttan muane oldum39+1 nst de sancı cıktı. Hıcte o kadar abartılcak bırsey degıl. Bıraz ittirince acıyor evet ama bagırıcak cıglık atıcak kadar degil.