Ben en başından beri yaptırmayı düşünmedim nedense sıcak bakmadım. Doktorum belki fikrimi değiştirir diye sordum o da ailenizde şeker hastası var mı dedi benim değerlerime baktı vs sonra bı problem yok ama biz genelde bu testi öneririz yine de tercihi size bırakıyorum dedi bende yaptırmadım. 🤷