Tuba06 evet canım sakıncalı, o tarz yerlerde mikrop kapma şansın daha yüksek ayrıca sıcak ortamlar olduğu için bebeğin gelişimine zararlı olduğunu duymuştum. Annemlerin devremülkü vardı bnde gitmiştim 17.haftalarımda ama hiç kullanmadım havuzunu hamamını saunasını zararlı olduğu için