Merveilgaz Kizlar merhaba. 24 haftalik hamileyim. Kiz bebek bekliyorum☺️ Ama karnim asagida sanki. Disardan gorenler kiz mi bebegin diyor gobegim asagi oldugu icin. Sizde nedir durum?
Cananyildiz Merveilgaz annem bana kız bebek aşağı doğru erkek bebek yukarı doğru büyür diyo ne kadar doğru bilmiyorum 😂
Birkuzucukbeklerken Merveilgaz benim kizimda 30 dan sonra gobegim çıkmaya başlamıştı aşağıda olmadi hic bilmiyorum yani canim
Villanelle Benim göbeğim her yerde. Bazen yukarıda, bazen aşağıda, bazen sağda veya solda. Bebeğin pozisyonuna göre değişiyor
SedefPolat Geniş ve yayık bir göbüş kız bebek diye biliyorum aşağı doğru34ten sonra ister istemez hem kızda hem erkek benekte düşer bence ☺️
Srsdrs Cananyildiz kız göbeği aşağıda ve daha yayvan yani kızlarda daha her yer kilo alıyor..erkek gebelikte sadece göbek çıkıyo ve göbek de yukarda..bana böyle söyledi herkes 😅
Oyku_derin Bende 33. Haftadayim acaba son haftalara olduğumdan bilmiyorum ama benim kızda aşağıda duruyor 😁 ama bence doğru çünkü erkek bebek sadece top gibi duruyor kız daaha yaygın oluyor
FeriDee Merveilgaz hareketlerini aşağıda hissedersin. Benim ilki erkekti hep yukarda mideme falan baskı yapardı ve çok hafiftim gezerdim ederdim temizlik yapardım. İkincisi kız çok ağırlaştim karnım aşağı çekiyo sanki bazen kasıklarıma vuruyo bazen kemiğe dayanıyo fark ediyor yani ikisi arasında
Anne1010 Benim bebeğim de sürekli kassığımda erkek doğacak inşallah. Ben böyle hurafelere inanmayı çok sevmiyorum. İlk başlarda cinsiyeti ne cinsiyeti ne diye çatlar araştırırdım 😂😂. Bide bende ki belirtiler %100 kızdı. Hevesle gittik. Doktorumuz erkek dedi 😂. Sağlıklı sıhhatli olsunlarda inşallah.
Gamzeates Merveilgaz benim de kızım olcak inşallah 20+4 olduk ana çok yayık karnım ya oğlum da top gibiydi bunda aşırı yayıldı karnım biraz daha büyüsün bakalım aşağıda mı olcak 🙈😂
Tgbpoyraz Merveilgaz benim ilk gebeliğim erkekti karnım aşağıdaydı ama geniş değildi daha yuvarlaktı kızımı taşıyorum şuan yine karnım aşağıdan ama geniş büyüyo karnım yanlarda dolu dolu 🙂