Hilalokyc Doğum 20 Eylül gözüküyor ama sezeryan olduğu için daha erken olacak gibi sanki,hem devlete hem özele gidiyorm 13+3 günlükken devlet söylemedi erken dedi 1 ay sonra dedi ama sabirsizlaniyorm haftaya özele gidecem inşallah net şekilde öğrenirim 🌼🌹