Mom545441 Kızlar pozitifler gördüm nicesini görürüm inşallah kocaman maşallah bereketli geldi çok seviniyorum pozitif gördükçe sizin kadar inşallah bende boş geçmem 🙏🏻
Hilal-95 Mom545441 inşallah canm valla doğru olablır ben geçen sene 20 martda öğrendim yengemın olmuyordu tedavi felan oldu okadar ona söledim bu ayları güzel değerlendir diye pozitif çok şükür 🙏🏻🥰🤣 inşallah bu mübarek günde isteyen dua eden herkese nasip olsun inşallah
yuksell07 Mom545441 benimde içimde bir umut var inşallah umutlarım boşa çıkmaz sanki diyorum bu ay olucak🤲🏻
Deletedmom7373700 yuksell07 ay bende çok umutlanmaya başladım bu ay var gibi hissediyorum sanki dün adetimin ilk günüydü ama daha olmadı inşallah bizde pozitifi görürüz 🙏🏻