Ebru021 bence stresten,korkudan.. aynısını kendim yaşıyorum ama sınır 14/9 bence cokta yüksek değil sizinki. az önce kontrolüm vardı tansiyonum 14/8 cıktı doktor bidaha ölçeriz dinlen dedi hemen düştü sonrasında.. yani yüksek tansiyon diyebilmek icin sürekli o civarda oynaması gerekiyomuş.. düsük tansiyon olması cok cok daha iyi hamilelikte bişey olmaz