Tugbasimay Sleppy natural almayı düşünüyorum fakat 2 beden ile mi başlayalım kızlar. Kalıpları çok sarmış. Sizler nasıl yaptınız acaba? Suan e bebekte ındırım var. 2. Bezde %50 ındırım varmış. Alıp atmak lazım kenara diye düşünüyorum.
Yrnnry Tugbasimay bız aldık daha kullanmadık arkdsın bebegınde denedık 3 küsür kıloda tam oldu bence 1 numaradan 1 tane alın gerı kalanı 2 3 numara alın derım ındırımlı aldık bızde
-Eflatun- Tugbasimay kesinlikle deneyerek alın derim bebeğime ilk Prima kullandık hep pişik yaptı ve çok fazla sızdırdı sürekli sinra BİM’in bezini aldığımızda beri hiç bir sorun yaşamıyoruz
Aybiketopal Tugbasimay 3800 doğdu bebeğim sleppy bio natural 2.5 paket kullandım yaklaşık şuan 5 kg 2 numara 6 paket almıştım bitmek üzere 3 e gecicem
Bilgecee Tugbasimay canım biz e bebekten aldık 2 numara 2 tane 3 numara 4 tane. Çok çabuk büyüyorlar 1 numarasına baktım ben çok minikti olmazdı benim oğlana. Alt değiştirme odasında vardı bezler gidip bakabilirsiniz 1 numara çok minik. Avantajlı oluyor e bebeğin bezleri. İnşallah pişik vs yapmaz. İlk çocuğumda da kullandım memnun kaldım.
Birgul Tugbasimay sleepy kullandım, 1 numara küçük evet fazla kullanılmıyor ama başlangıç için ideal 2 numara biraz büyük olabilir ☺️