Oguzilke Hanımlar bu ilacı en fazla ne kadar süre kullandınız. Ben 6 haftalıkken başladım şimdi 16 haftalığım. Hala devam ediyorum. Doktorum kendini iyi hissedene dek kullan dedi. Ama adı ilaç mı ilaç.. kesemiyorum da
BusraAltin Oguzilke 5. Aya kdr kullandim Zaman zaman birakmayi denemistim hep bulantim vardi. Sonra 5. Ayda birdaha denedim ve bulantim gecmisti
Mlk116 Oguzilke mide bulantılarım bitene kadar kullandım 18. Haftaydı sanırım. Hapı bıraktım baktım midem bulanmıyor bidaha kullanmadım
seleencakiir Ben 24 haftalık hamileyim hala devam ediyorum bırakmaya çalıştım o gün mide bulantısı iştahsızlık yaptı geri başladım içmeye 😏ama ben her gece 1 tane içiyorum tüm gün idare ediyor beni
ada58 haftadayım bıraksam çok kötü olurum, kendimi iyi hissedince gece 1 e düşürmeyi deneyeceğim. ben iyi hissetmezsem bebeğim de iyi olmaz mecburen içiyorum
eylulummmm @Oguzilke bende 6. Haftadan belli kullanıyorum 15. Haftadayim hala kullanıyorum bırakmayı denedim çok kötü oldum bende devam ediyorum o olmazsa ben bir hic gibiyim kendime gelemiyorum inşallah hepimizinki geçer bir an önce :(
Glsm25 Bende prilam kulanıyorum geceleri ikitane içiyorum,içmeyi unuttuğum gün mide bulantım yine başlıyor.
Glsm25 Oguzilke Hayır içmiyor geceleri iki tane içiyorum ama prilamı zoferi kullandıktan sonra kulandım zofer çok etkili bi ilaç doktor verirse kulanın derim.
Deletedmom547899 7.haftada başladım 12 de bıraktım.hala ara ara zorlanıyorum bulantılarım oluyor ama daha fazla ilaç kullanmak istemedim.Ama aşırı zorlansaydim bende birakamazdim galiba.