Senaybu Kızlar bu gece anlamsız bir şekilde hiç durmadan tekme attı bebeğim. Sabaha karşı uyudum şmdi uyandım ve hala aynı sürekli tekme atıyor. Randevum 21inde acaba şmdi mi gitsem yoksa normal mi bu.
minikportakal Senaybu bugün bizde 26. Yız geceden beri durmadı canım oluyor böyle 6 da uyandırdı kendide uyumuyor beni de uyutmuyor 😂
BusraAltin Senaybu normal ki o 😂 31. Haftadayim Gucleniyor minik insan , o tekmeler daha fenalasiyor. Tekme iyidir :)
minik22 Senaybu benim kız da çok atıyor babasının eli göbeğimde uyuyabiliyorum onu tekmelemiyor derdi benle 😀