ozumveannesi Kızlar ablam 6 haftalık hamile toxoplasma biraz yüksek çıkmış, kötü bişeymi sonuçları neler😶
EsraBaykara ozumveannesi igg + ise daha önce geçirilmiş ve antikor oluşturmuş demek(gebelikte problem değil) igm + yakın dönem veya şuanda geçiriyor demek. Sıkıntı olan igm +.
Villanelle Hamilelikten sonra kaptiysa sorun oluyor diye biliyorum. Önceden de varsa bağışıklığı olduğu için sorun olmuyor
Villanelle ozumveannesi igm şu an enfekte demek, igg önceden enfekte olmuş 1 yıl falan geçmiş demek sanırım. Tam tersi de olabilir, googledan bi araştırın