Eslemim34 bende kullanıyorum 12 haftaya kadar folık asitini 12 haftadan sonra omega 3 olanını kullandırmaya başladı sağlık ocagındakı ebe ne zamana kadar kullanacak dıye sorduğumda doguma kadar demıstı benımde son yutucam bıttı sayılır tekrar alıcam yarın kullanmakta fayda var dıye düşünüyorum sağlıklı beslenemıyorum ama bebegın gelısımı bu beslenmeme göre güzel vıtamıne bağlı dıye tahmın edıyorum 21 haftalığım bende