Srsdrs Kızlar 2 gündür bebeğimin kıyafetlerini yıkıyordum,asıyorum,ütülüyorum ve inanılmaz yorucu..ben şuan 31 haftalığım ve bence kesinlikle son haftalara bırakmayın..naçizane tavsiyemdir💝
Kelebekk-0307 Srsdrs bende o haftalarda yapmaya başlamıştım simdi iyi ki diyorum şu an olsa çok zorlanırmışım
Nurcin Srsdrs 27+1.. yıkadım utuledim kaldırdım dolaba.. Şimdiden zor nefes alıyorum. Çıkardım aradan. Çanta hazırlamak kaldı..onunda daha eksikleri var. Gelsinler onu da yapicam
Kvrckmom Srsdrs ben yapmadım yarın 28 haftalık olacağız kıyafetlerinin hepsini aldım açıkçası nevresimleri, battaniyeleri hepsi hazır. Ama herkes bana çok erken ileriye doğru yaparsın diyor. Birde şuan mobilyalar yeni geldiği için 1 hafta oldu ama kokusu gitmedi kolay kolay da gitmeyecekmiş gibi. Yani acaba yıkayıp koysam kokusu değişir mi dolabın içinde ondan da emin olamayınca hiç birşey yapmadım öyle bekliyorum 😅
Srsdrs Kelebekk-0307 kolay gibi görünüyor ama öyle değilmiş 🥲 bir de havalar tam ısınmadığı için hemen de kurumadılar..bence her ihtimali düşünmek lazım 💝
Srsdrs Nurcin evet benim de lohusa takımlarım kaldı 🥲 siz valiz mi alıcaksınız yanınıza yoksa çanta yeter olur mu?
Nurcin Srsdrs eşimin bekarliktan kalma orta boy valizi var .. Bı de ütü pakette çalışan bı tanıdık poşet verdi yapıştırmalı olanlardan… Hepsini ayrı ayrı paketlicem. İlk bebekte öyle yaptım.. kendim içinde mesela lohusa takımının içine külot vs koymuştum. Diğer pijamanin içinede koydum mesela. Hani kullan kirlet bitir gibi.. bebek için de takım takım ayırıyorum. Hastane çıkışı ve çikolata bekliyorum sonra hazirlicam canım.. Ama satın alacaksan valiz hiç uğraşma çanta da olur . 🥰
Srsdrs Nurcin ben de birkaç video izledim de büyük boy valiz yapan var bana çok fazla geldi🙂 ben de en küçük boy valiz ve çok tatlı çanta var onlara sizin dediğiniz gibi yapar koyarım diye düşündüm 😍 sağlıkla alalım artık şu minnoşları yarabbimmmm🤲
Srsdrs Kvrckmom inanın çok zor oluyor ilerleyen haftalarda yani 30 gibi başlasanız kendinize en büyük iyiliği yapmış olursunuz🙂
Nurcin Srsdrs aynen yeter yeter.. 2 gün kalcaz zaten. Oda sezeryan olursa. Normal olsa 1 gün zaten. Her güne 1 kıyafet ayarla yeter. Bebeğe de ne olur ne olmaz 1 fazla koydun mu tamamdır. Zaten eksik kalırsa evden getirtiriz.. eğer sizin de uzak değilse ev hastane arası
Kvrckmom Srsdrs aynen mobilya kokusu da gitmiş olur hem güzelce düzenledim odasını da. Yani aslında yapmak için sabırsızlanıyorum desem yeridir çünkü ara sıra bile çıkarıp seviyorum kıyafetlerini 🧡
Kvrckmom Srsdrs yaaa evet onu kucağıma alacağım ilk anı hayal ediyorum da inşallah sağ salim kavuşuruz yavrularımıza bunlar çok güzel koşuşturmacalar insan hiç yorulmuyor bile 🤍
Eda_Esen Srsdrs ayyy kız valla bende 31. Haftadayım bugün temizliğe başladım babannemiz aldıklarını yollayacak bi kaç güne o gönderene kadar bitireyim sonra da onlarla uğraşırım dedim başladım bugün gerçekten yorucu olur oda dinlene dinlene 2 saatten fazla yapmıyorum iş kanepeler koltuklar eşime kaldı hafta sonu silecek bende ancak etrafı toplar siler düzene koyarım hafta sonuna kadar 🤷♀️🤰🏼💐