elisamoms_60 30.haftadayım ben de, ağrılar için magnezyum vermişti doktor iki haftadır falan kullanmıyorum şimdi tekrar başlıycam. Bacaklarım uyuşuyor böyle, huzursuz bacak sendromu gibi bişi sanırım, delirecek gibi oluyorum. Duşa girip su tutunca rahatlıyor, bakalım magnezyumdan da umutluyum şimdi içeyim de birkaç gün inşallah işe yarar