Susamcik01 Kızlar merhaba 1 negatifim var şimdi tekrar denedim 5. Gün dondurulmuş embriyo 6. Gün testim negatif. Sonradan pozitifi gören var mı ve şuanda bende kasıklarımda sürekli bi kasılma hissi var sanki göbeği içe çekince oluşan o kas kasılması gibi bel ağrısı falan bunları yaşayan oldu mu
Villanelle 6.gün test için çok erken. 12.günü bekleyin, boşuna stres yapmayın. Aynı hataya ben de düştüm zamanında. 8.gün negatifti idrar testi, 12.gün beta testi ile pozitifi gördüm. Hem de ikiz 😊
Susamcik01 Villanelle Çok sevindim sizin adınıza erken ayne biliyorum negatifi gördüm ama demorilize olmadım o yüzden hazırladım kendimi erken diye. Bir de şu var sanki kalbimde bi bağ var sürekli böyle kalbimde bir sıcaklık hissediyorum ilk denememde hissetmedim hiç inşallah olmuştur 🙏🏼
Villanelle Susamcik01 inşallah. Ben hiçbir şey hissetmemiştim. Herhangi bir belirtim de hiç olmadı. Ne transfer sonrası ne de hamilelik boyunca
Susamcik01 Villanelle Diğer transferimde bende hissetmedim hatta olumsuz diye hastaneden çıktığım an tek onu hissettim ki olumsuzdu gerçekten bakalım inşallah bu olur