Bu ay hiç kafama takmadım uygulamalara bile girmedim diyebilirim adet günüm gelene kadar çünkü kendimi biliyorum hep düzenlidir ama kimyasaldan sonra bi düzenim şaştı bazen 28 günde bir bazen 30 günde bir oluyordum gecikmenin 4. Günündeyim ne gelen var ne giden bu sabah kaset test yaptım oda negatif 🤷♀️ Adet olucağıma dair en ufak bir belirti de yok 🤦♀️