Aycan051415 Kizilkafaa ay inşallah canım insallahhh hepimizde sağlıkla alalım ama çokta beklemeyelimm
Aycan051415 Sedadefne01 ilk dogumumda 42de olmuştu az çok ne yaşıyacağım biliyorumdaa randevu skntisi var bide bidahaki randevum pazartesi günü bakalım ne diycek ama bebek iyiyse 42ye kadar bekletiyolarmis duydum yikildim🤦♀️