karamanaral Kızlar 31+6 haftalık hamileyim özellikle kahvaltıdan sonra bi ateş basması terleme sonra da acayip bi halsizlik geliyor. Size de oluyor mu? havalardan mıdır nedir, hemen kendimi yatağa atıyorum hiç halim olmuyor, biraz dinlenince geçiyor.
TospikAnne karamanaral ben 34haftalığım. Dediğin şeyin aynısını yaşıyorum canım. Havalardan galiba. Bak şuan ben senin anlattığın gibiyim
Annesininkuzusu0911 karamanaral bende de aynı sabah normalde erken kalkıyorum 8-8.30 gibi kahvaltı yapınca bi halsizlik çöküyo geri yatıyorum kalkıp evi toplamam 12 ya da 1 i buluyo 🙄🙄
SaniyeBektaYazc karamanaral bende senin gibiyim canım 27 haftalığım okadar halsizlik ve ateş basıyoki kendimi soğuk duşa atıyorum oradan yatağa
Fatmaigdeli 29+5 haftaligim suan ayni durumdayim kalbim cikacak gibi carpiyor hep uzanmak zorunda kaliyorum😒
karamanaral Fatmaigdeli Sanırım biraz havalardan biraz da yediklerimizden oluyor. Baygın baygın yatıyorum Allah yardımcımız olsun😊
karamanaral TospikAnne Evet bende şuan da yatakta yatıyorum elimde yelpaze 😀demek ki bana özel değilmiş🤔
karamanaral Annesininkuzusu0911 Evet bende öyleyim erken kalkıyorum ama bir şey ifade etmiyor yemekten sonra geri yatıyorum 🤔
karamanaral SaniyeBektaYazc Evet yaz hamileliği gerçekten zormuş. Eli kolu kalkmıyor insanın yanıyoruz 🙂
Minnakkkk B12 eksıklıgı olabılır canım bende öyleydim kafamı kaldırmak ıstemıyordum cok düşmüş b12 ıgne vuruldum sımdı daha ıyıyım ama sıcaklar da cok etkılıyor yatsam hep yatarım