Merhabalar, ben 5 haftalık hamileyim. Testlerde pozitif çıktıktan sonra dün doktora gittim. Alttan muayene yaptı. Hamilesin, kese görünüyor dedi. İki hafta sonra gel kalp atışı var mı bakalım dedi.İki gün öncesinde de lekelenme olmuştu. Onu belirttim. Bana progesteron iğnesi verdi, 3 adet iğne, kanaman olursa haftada bir yaptır diye. 2-3 saat sonra eve gittiğimde bir baktım kanamam olmuş. Leke değil böyle normal kırmızı kan. Bir günlük pedin ⅔ kadarını dolduracak kadar ve tortulu gibi. Hemen akşam hastaneye gidip iğnelerden birini yaptırdım. Eve geldiğimde bir miktar daha kanama gördüm. Akşamdan beri internette benzer olay yaşayan var mı diye bakıyorum, umarım bebeğe birşey olmaz :( doktor da 5-6 gün sonra gel bakalım dedi. Kesenin durumunu değerlendirmek için zaman gerekirmiş