Zub34 canım benim de sık sık toplanıyor genelde sol tarafımda hatta geçen baya sancılandırdı beni çok canım acıdı ağladım baya 😂 ama sonra geçiyor. Ovalamaktan falan maalesef anlayacak kadar büyük değiller bende ittirdim ovaladım olmadı 🤷🏻♀️ Bu arada 34. Haftadayız ortalama 1 haftadır sertleşme toplanma oluyor korkmanıza gerek yok 💕