Rmutlu magnezyum tablet kullanıyorum ben de. Magnezyum ilaçları ishal yapıyor çoğu zaman. Ben demir hapı da kullanıyorum. O da kabız yapıyor. İkisi biribirini dengeliyor. Magnezyum ilacını bırakınca benim ağrılarım ve kasılmam tekrar başlamıştı. O yüzden devam ediyorum