fatmaelisa Hayırlı sabahlar☺️ İskenderun devlet Hastanesi’ne gidip memnun kaldığınız doktor varmı acaba ☺️
Duyguerkan Merhaba günaydın ☺️ gecen hafta selin tertemiz diye bir doktor var ona gitmiştim hiç memnun kalmadım. Daha önce de Bülent tahhan var onu çok begendim çok ilgili sen sormadan o soru soruyordu güler yüzlü bir doktor ☺️