Busssx Ruveyda_baskapan Bende 17 haftalığım sanırım 4.ayın sonu 18 haftalık 5 aylık oluyor ama emin değilim tecrübeli annelerden yorum beklerim 😅
hamilelikyolculugum Ruveyda_baskapan direk son adet tarihinizden ay takibi yapabilirsiniz. Mesela benim 19 Eylül, hafta sonunda 6 aylık olacağız. Soranlara da yaklaşık 6 aylık diyorum. Ay içerisinde günler az ya da çok olabildiğinden kadın doğumculular için hafta takibi yapmak daha kolay :)
Gizemsgumgum Kızlar hesap şöyle yapılıyor bir ay 30 gün kabul edilerek haftanızı 7 gün ile çarpıyorsunuz mesela 17+1 siniz diyelim 17×7=119 sonra +1 120 gün eder 120/30=4 eder yani dört ay 17+1 de bitmiş oluyor :)