Ezob Kızlar artık 35 haftadayım fakat aklımı kemiren bişey var ikili taramamda yaş riski çıktı 1.200 nifty yaptırdım temiz geldi sonuç sonra detaylıya girdim kalpte parlaklık çıktı onun içinde fetal eko çektirdim doktor gösterdi noktayı ama bi sorun yok bunda dedi sanırım sona yaklaşmanın vermiş olduğu bi korku var ama benim yaşadıklarımı yaşayıp sağlıkla doğuranları duymaya ihtiyacım var
Gulibikkk Ezob Benimde bebeğimin kalbinde parlaklık gördü doktor. Sizin haftanız ilerlemiş geçmedi mi acaba parlaklık?
Tubamommy Ezob ben de 2 Li tarama testini yaptırmadm 3 lü yaptırdım 3lü teste riskli çıktı yüksek risk grubundasn dedi nipht testi yaptırdık sonuçlar temiz çıktı cuma detaylıya girecem inşallah onda da bişey yoktur yani fetal DNA testleri temizse sorun yoktur felan deniliyor ama işte insan yine de emin olamıyor stres yapıyor Allah hayırlı haberler getirsin bize rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almanı nasip etsin 🙏❤️
Meri3220 Ezob çıkan sıkıntıların hepsi olumlu bir sonuca bağlanmış çok şükür kendi kendinize dert mi arıyorsunuz Allah aşkına gelmişsiniz sona kalmış 3 4 hafta bırakın bunları da tadını çıkarın
SunnyG Vahiy mi inmesi lazım ikna olmanız için :) tüm olumsuzluklar tatlıya bağlanmış aslında. Bu kalpte parlaklık olayını ben çok duydum, zamanla geçtiğini söylüyor herkes. Zaten yapılabilecek bir şey de yok şu an değil mi? Stres yapmayın bence.
Ezob Gulibikkk devlete gidiyorum sordum aslında sadece fetal eko çekildi mi dedi evet dedim bişey demedi cevap vermiyorlar doğru düzgün
Ezob Bu zamana kadar aklıma bile gelmiyordu sanırım doğum korkusu sarmaya başladı korktukçada yaşadıklarımı takmaya başladım bundan önceki 3aylıkken karnımda kalbi durdu kendi kendine düştü psikolojim biraz alt üst oldu sanırım
Ezob Tubamommy İnan ki bi kere aksi bişey söyleyince insan karşılığında bişey yok diye duysada evlat olunca bi türlü bırakamıyor bazen oluruna hep iyi duymak istiyorsun herşey Allah’tan tabiki ama evladın hep iyi olsun istiyorsun şu mübarek günde bende dua ediyorum herkese sağlıkla gelsin bebişler🤲🏻
Ceylankosova Tubamommy bende ikili tarama zamani nifty testi verdim sorun cikmayinca simdi 3 vrle 4 lu taramayi yaptirmayi dusunmuyorum sinir bozmaktan baska bisey degiller
Gulibikkk Ezob Ben detaylı ultrasona girdim orda gördü doktor parlaklığı ama fetal eko çekil demedi. Nasıl çektiriliyor acaba? Siz nifty testi de yaptırmışsınız bence içiniz rahat olsun başka bir bulgu da yoksa sağlıklı doğar inşallah bebeğiniz 🙏
Tubamommy Ezob İnan bende öyleydim 20 ğüne yakın fetal DNA testinin sonucunu bekledik negatif geldi detaylıda iyi gelirse öyle rahatlıcam bakalım hayırlısı
Ezob Gulibikkk banada öncesinde fetal eko çektir demedi nifty sonucu temiz gelince parlaklıktan bişey olmaz dediler sonra araştırdım gidip çocuk kardiyojide özel bi muayenehanede kendim çektirdim iyikide gitmişim bana bu haftada sordular fetal eko çekildimi diye
Ezob Tubamommy umarım sizinde sonucunuz negatif gelir o gün ne kadar ağladığımı bir ben bilirim hatta bakıp bakıp acaba ben mi yanlış görüyorum diyordum Rabbim evlatlarımızla sınavımızı kolaylaştırsın 🙏
Gulibikkk Ezob Bende çektireyim o zaman mutlaka. Çok teşekkür ederim. Siz sadece kalpte parlaklık için mi nifty testi yaptırdınız? Araştırmalarıma göre sadece kalpteki parlaklık Bir şey ifade etmiyor dedikleri için yaptırmadım nifty. Sizin bence içiniz çok rahat olsun. Stres yapmayın doğuma da az kalmış. Bebek olumsuz etkilenmesin bu durumdan. 🥰 Sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah. Bu mübarek günde birbirimize dua edelim. Hepimiz bebeklerimizi sağlıkla kucaklarımıza alalım 🙏🤲
Ezob Gulibikkk ben öncesinde özele gittim ikili tarama orda yapıldı ama yaş riski çıkınca doktor direk amniyosentez dedi önce yaptırmıcam dedim nifty dedi onuda yaptırmadım çünkü 30 yaşındayım dedim sonra devlete gittim orda sordum oda bana aynı şeyleri söyledi öyle olunca gidip yaptırdım parlaklık detaylıda belli oldu nifty yaptırdım diyince doktorda önemsemedi ama down belirtisi diye okuyunca internette fetal eko çektirdim
Ezob Gulibikkk sizinde bişey çıkmıcaktır Allah’ın izniyle ama insanın bi nebze olsa içi rahat ediyor 🙏
Cansucannnn Sizi anlıyorum ben ne ikili ne üçlü yaptırdım detaylıda parlaklık gördü şu an 40+3 deyiz unutmuştum parlaklık olayını ama şimdi aklımdan çıkmıyor ilk gördüğümde nasıl olacağını Miniş kızımın
Gulibikkk Cansucannnn Sizin son kontrollerinizde bir şey demediler mi geçmiş falan gibi? Bir de tek bulgu muydu parlaklık?
Ezob Cansucannnn sanırım zaman yaklaştığı için korkular geliyor Rabbim sağ Salim girip çıkmayı nasip etsin doğuma inş 🤲🏻
Ezob Gulibikkk devlette sadece ölçüyor ağızlarından laf çıkmıyor o yüzden bilmiyorum bide sanırım onların cihazı göstermiyor evet tek bulguydu başka bi sıkıntı söylemediler