Gnysrp beybiisu ben sordum sezeryan için üçbin küsür denildi ancak alınacak covid testi ve kan testleri hariç hafta sonu ve mesai sonrası olursa ücret değişiyormuş
beybiisu Esrakse ya anladım, fiyatları uygun gibi sanki. Ama ebe doğumu yaptırmak mantıklı değil gibi. Doktor girmeyecekse devlet hastanesinden farkı ne ki
Esrakse beybiisu ben de böyle bir fark ilk defa duydum. Demekki tercih eden var. Benim tercihim tabiki Fatma hanımdan yana olacak. Eğer sezaryen olursa her durumda da Fatma hanım giriyor doğuma
Busrabalta Etkin bir ebe doktordan daha sakin daha yüksek kalitede doğum yaptırabilir ancak sorun şu doğumhaneye direk alıyorlarmış yani odada değilsiniz sancınız zamananında sadece bir kişi olmalıymış batı ve memorialda öyle değilmiş