bsnrd Merhaba bebeğinizin alerjisi olabilir ben kendim çok çektim artık ağlıyordum hep reflü dediler bulantı şurupları kullandık 4. Aya kadar perişan olduk her emdiğini kusardı kıyafet yıkamaktan bıkmıştım🥺 meğer süt ve süt ürünlerine alerjisi varmış 5. Aydan sonra test yapıldı o şekilde öğrendik ben emdiği için diyete başladım süt ve süt ürünleri hiç bir şekilde tüketmedim bebeğim düzeldi, bir de kakasına dikkat edin mukuslu bir kakaysa kesinlikle alerjisi vardır o yüzden kusuyordur. Diğer arkadaşların dediği gibi çon dikkat etmek gerekiyor kusmuklarını yutabiliyorlar çok şükür yaşamadık öyle bişey reflü yatağı kullanmanızı tavsiye ederim çok geçmiş olsun