tezecikanne handeozt8 bende kahve çok severim ve sütsüz şekersiz severim doktoruma sormuştum canın çektikçe gün aşırı 1 kupa içebilirsin demişti eğer sütlü içeceksen günde 1 bardak içebilirsiniz demişti
Semaan handeozt8 bilmiyorm siparş kullanıyomusun canım ama sigaradan daha zararlı değildir bence ya içiyorm ben akşam bi fincan vallahi
mirage333 handeozt8 doktorum nescafe ve filtre kahve icme dedi bana. Kafein orani cok yuksek dedi. Sadece türk kahvesi 1 fincan dedi.
Yrnnry handeozt8 sut tozu ıle olandan yapılanı ıcmenızı tavsıye ederım doktor norml 3/1 arada olandan onermemıstı bana
handeozt8 Yrnnry 3 ü bir aradanın içindeki de süt tozu ama 🤔 bence hepsi aynı derecede zararlı 1 bardaktan bişey olmaz galiba
babyninannesi bayanukuslu canim sût tozu kullanmamaya dikkat et cok zararliymis hamile olsanda olmasanda normal süt kullan kucuk sutlerden aliyorum ben
bayanukuslu babyninannesi kız 2 kaşıksa 1 kaşıktan az koyuyom. Çok hafif bi tadı oluyo onu da günde 1 veya 2 çay bardağı içiyom. Sütü içemiyom canım. Süt içtim mi çıkarıyom
dddy handeozt8 bir kahve bağımlısı olarak sürekli canım istiyor ancak günde 1e düşürebildim.. Fazla kahve tüketimi bebeğin kilo alımını önlediğini okumuştum
handeozt8 dddy ben en son geçen hafta türk kahvesi içmiştim çok sık tüketmiyorum uzun süreden sonra ilk kez nescafe tüketeceğim hatta