Durdane95 Bacim ya tansiyonun düşerse ne biliyim bebişin tam kilo alacağı haftadasın ya gelişim geriligi olursa. Dinimiz ne guzel bizi zorlamiyor hamileysen tutma diyor. Bebis dogduktan sonra rahat rahat tutarsin. Allah korusun bebişe bir sey olursa bunun günahı vicdani daha buyuk o sana Allahin emaneti.