zuleyhasamet-11 Ben Aksaray da özel inova hastanesine gidiyorum. Eğitim araştırma hastanesinde önerebileceğiniz doktor varmı ?
Elife_mn zuleyhasamet-11 Ramazan Bülbül var araştırma hastanesinde benim teyzemle kuzenim hamilelik boyunca ona gittiler ve onda doğum yaptılar memnunlar
505050 zuleyhasamet-11 inovada hangi doktora gdiyorsun bende gdiyordum ama bıraktım ailem Nevşehir’de orda doguracahim
Zeeynepp zuleyhasamet-11 bı arkadaşımdan biliyorum oda Aksaray’da yaptı özelde çok memnun kaldı eğer böyle olursa Bende orda yapmayı düşünüyorum
Annelikooneko zuleyhasamet-11 bende özel aksaray Hastanesi’nde fatih beyde doğum yapmstm ilk gebeligimde . Şimdi ikinci gebeliğim yine fatih beye gidiyorum . Çok memnunum .
Hilaloyku Ben inova hastanesine gidiyorum ve hamileliğimin başından beri benimle Türkcan Coşgun ilgileniyor . doktorundan memnun değilsen Memnun kalacağından eminim.Bende tavsiye üzerine kendisine gitmiştm. Şuan 34 haftalığım.
Aycaktas Hilaloyku kızımı 2020 de türkcan bey sezeryan yaptı kucağıma aldım oğlumuda 10 gün önce türkcan bey sezeryan yaptı çok memnunum bende kendisinden sizin ilk doğummu
zuleyhasamet-11 nazosss Ben Aksaray da doğum yapmayı düşünmüyorum. Ailem Zonguldakta orda doğum yapıcam allah nasıp ederse
Giz3m10 zuleyhasamet-11 Aksaraylı değilim şereflikoçhisardayız eşimin işinden dolayı .o yüzden mecbur özele gitmek zorundayım. Uzun araştırmalar sonucu Nilüfer hanıma gidiyoruz bende çok memnunum kaçıncı haftasınız.
Seydam0081 zuleyhasamet-11 Şuan doğum için Aksaray dayım kayınvalidemde inovada nilüfere gittim ilk doğum da memnunum 2.ye devlete gidiyorum malum sezeryan fiyatları uçmuş
Seydam0081 Elife_mn maya hastanesi 3bin500 canım en ucuz ora Aksaray hastanesine hiç sormadım zaten devlette olacağım Allah izin verirse özele bu yıl gücümüz yetmiyecek belli oldu 😏zaten herşeyin fiyatı uçtu