Cocukluanne41 bizim buradaki doktorlar aç gidilmesini istemiyo usg kontrolü olacağı zaman. Tahlil vs isteyeceği bir haftada değilsiniz bence ki istese bile tokum dediğinizde ona göre değerlendiriyorlar sonuçları. Hastanede işiniz ne kadar sürer belli olmadığı için çok aç kalınması taraftarı değil doktorlar. En azından bizim burda öyle aç gitmem gerektiği zaman doktor söylüyo bir sonra ki kontrolde aç gel diye