Benimde oglum 2 yasinda. Cok dusunduk bebek istemeyi. Hayirlisiyla hamileliği bekliyoruz. Oglum cok kiskanc ve yemek secen bir tip. Ama belki bebegi gorunce yemek yer. Ve oglum uyuyunca brbege odaklanır. Oglum varken bebegi halasina veririm diye düşünüyorum. Kayinvalidemlerle yasadigim için vr gorumce de oldugu icin rahat edecegimi düşünüyorum.