Rumuz_07 Kızlar e bebekten elektrikli pompa alacağım yalnız hangi marka önerirsiniz birde 2 mi tek başlıklı olanlar mı kullanışlı
Kimm47 Rumuz_07 iki başlıklı al ikisini aynı anda çekiyor markada fikrim yok komşum almıştı çok memnun iki başlıktan
pnrmrt Rumuz_07 philips avent almıştım ben 3 yıl önce memnundum şimdi yenilendi daha iyi olmuştur sanırım tek başlıklıydı
sansli_anne Rumuz_07 kiwi marka aldım çok memnunum çalışmayan bir kadınsan tek al canım tek olanların performansı daha yüksek
Hilaloyku Dün internetten spysoft markasını sipariş verdim. Uzun zamandır yorumlarını takip ediyorum bir tane kötü yorum yok. Sende bir incele istersen.