Kızlar merhaba hepinize günaydın bugün doktorumun yazmış olduğu zofer ilacı içtim kutusunda 4mg fakat ilacın her birinin üstünde 4/4 mg yazıyor onu kırıp yarısını içtim korkumdan acaba doğru bir şekilde mi kullandım yoksa kırmadan mı içmeliydim? Kırmayıp içsem acaba bu şekilde 8mg mı oluyor diye korktum kafamda deli sorular gerçekten sizler kullandınız mı acaba