Günaydın kızlar, sıze bırsey danısmak ıstyorum malum grevden dolayı salı gunu randevum vardı ve ıptal oldu doktorumda bu hafta yok baska bır doktorra da gıtmek ıstemıyorum 39+4 deyım suan, pazartesı yada salı gunu doktora gıtsem kendı doktoruma bır problem olur mu dogum yakın gıbı ama ne bır sancım agrım var arada cocuk hareketınden dolayı sanıyelık sancım oluyo hemen gecıyor. Bır problem yasar mıyım sızce bana bır akıl verın