Kızlar bana erken doğum riskin var diyip yatırdılar iğneler serumlar haplar bir sürü şey 34 haftalıktım ailemden uzak olduğum için hemen 3 güne çıkışımı yaptırıp memlekete geldim orda eşimi herşeyi bıraktım doğum yapıcam diye üstünden 3 hafta geçti hâla doğum yaptığım yok ve doktorlar erken doğum görünmüyor diyorlar 3 4 güne bir çağırıyorlar ama nasıl oluyorsa sizinde var mı böyle erken doğum olucak diyip doğuramayan bilseydim gelmezdim memlekete bu kadar erkenden😞😞😞