Canım benimde hamileligimin başından beri enfeksiyonum var hatta ordaki değer 0 ve 5 arası olması gerekirken benim 260larda çıkıyor okadar fazla yani antibiyotikler kullandım su da içiyorum ama bı faydası yok dua et stres yapma 36 haftaligim Allah’ın izniyle birşey olmadı şuana kadar tek sorun çok miğde bulantisi ve kasik ağrısı yapar onun dışında moralini bozma