Canım anneler
19+2 günlük hamileyim ilk hamileliğim tüp Bebek çift yumurta ikizlerine hamileydim bir tanesinin kalbi durdu 8 haftalıkken ve diğerini etkilemesin diye hala tedavi görüyorum soruma gelirsek
Şöyle yaklaşık 4-5 gündür
Normalde olan şişkinliğim mide şişkinliğim kalmadı
ben hamileliğin başından beri koku hassasiyeti falan yaşamadım afedersiniz ama midemdeki gazdan dolayı kusuyodum o çıkıyordu öyle bir gaz yani sonra böyle karnım bir anda indi sanki bomboş gibiyim çocuğun hareketlerini hiç hissetmedim en son 2 Mart’ta doktoruma gitmiştim şimdi 25 Mart’ta gidiceğim çevremde kime sorarsam biz böyle şeyler yaşamadık diyorlar çok endişeleniyorum bu konu hakkında tecrübesi olan var mı acaba