Merhaba ben 35+4 Haftalığız yaklaşık iki hafta önce belim ağrımaya başladı ve nst de sancım çıktı şuanda özel bölgemin tam üstünde gelip giden bi ağrı var ilk gebeliğim ne olduğunu anlamadım sancılarım mı başlıyo lütfen benimle aynı şeyleri yaşayanlar varsa bilgi verebilirmi daha bebek doğum pozisyonunu almadı korkuyorum erken doğum yapmak istemiyorum